close



HOME -- Michael Buble

Another summer day 

has come and gone away

In Paris or Rome...

but I wanna go home

...uhm Home

may be surrounded by

a million people I

still feel all alone

just wanna go home

I miss you, you know


And I've been keeping all the letters

that I wrote to you,

Each one a line or two

I'm fine baby, how are you?

I would send them but I know that it's just not enough

My words were cold and flat

And you deserve more than that


Another aeroplane, another sunny place,

I'm lucky I know

but I wanna go home

I got to go home


Let me go home


I'm just too far from where you are

I wanna come home


And I feel just like I'm living

someone else's life

It's like I just stepped outside

when everything was going right

And I know just why you could not come along with me

This was not your dream

but you always believed in me...


Another winter day

Has come and gone away

in either Paris or Rome

and I wanna go home

Let me go home



And I'm surrounded by

A million people I

still feel alone

Let me go home

I miss you , you know


Let me go home

I've had my run

baby I'm done

I gotta go home


Let me go home

it'll all be alright

I'll be home tonight

I'm coming back home"
最近,很喜歡這首溫暖的歌~
演唱者是Michael Buble (雖然Westlife也有唱 但我比較喜歡 Michael Buble 的版本~)

上個週末在補習班心情很差~
原因很多~

除了一早看到些將來可能成為公務員的同學們~
不停的插隊~又想起之前被偷的尺 筆記...等等 林林總總...
吃午餐到上課這段時間,又發生一堆事情
一來是自己對自己的表現極不滿意~
二來是好想學德文~(還有其他..= =" ) 卻不知道什麼時候才能解脫國考的束縛 去學自己想學的事情 當然還有鋼琴 吉他 和跳舞...
三來呢~是覺得不受到尊重...某甲跟我借筆記~後來卻發現乙丙丁戊人手一份...雖然這也許代表我的筆記寫的不錯~但"原著作權人"沒受到尊重的感覺真的狠不好受~忽然很佩服育萱~ 他的筆記...幾乎都是全班拿去印~但我想 真正跟他說的人不多吧 8-) 或是我也看過那種半強迫的人哩...

好不容易,晚上心情好多了。這要謝謝小晴還有小蘭。
晴,總是隔很遠卻還能讓人感受到開心。超有活力的聲音,讓人聽了也精神百倍,
蘭,很體貼的、很用心的 要逗我笑,要跟我分擔煩憂。但我怕你把我心情不好的原因攬到自己身上,所以就保持緘默嚕,

不過~~回家的路上又火大了...
是我太矮了嗎...
總是有些機車又可惡的人~~
可以視若無睹的把我推開~撥開...任何方式....
總之~排隊排的好好的我~就莫名其妙的被擠開了...
雖然事後還是有上車~
但菲常非常非常的不悅...

阿~~又變成抱怨文了....
我還有開心的事情要寫哩~
那換一篇吧~
也多放一首歌^^
arrow
arrow
    全站熱搜

    soleil0719 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()