For millions of years, In millions of homes
幾百萬年以來,誕生了幾百萬個家庭
A man loved a woman, A child it was born
男人愛上女人,然後繁延他們的下一代
It learned how to hurt and it learned how to cry
我們因此學會了傷人,也學會了傷心
Like Humans Do
人類就是這樣
I'm breathin in
我吸進一口氣
I'm breathin out
又呼出一口氣
So slip inside this funky house
在這間古怪的房子裡摔了一跤
Dishes in the sink
碗盤堆在流理台
The TV's in repair
電視還沒修好
Don't look at the floor
最好不要看地板
Don't go up the stairs
更不要去樓上
I'm achin
心在痛
I'm shakin
人在抖
I'm breakin
整個人開始分裂
Like Humans Do
人類就是這個樣子

I work & I sleep & I dance & I'm dead
我工作,我睡覺、我跳舞,然後跟人世說再見
I'm eatin, I'm laughin & I'm lovin myself
我吃飯、我大笑,而且我愛我自己
We're eatin off plates & and we kiss with our tongue
我們用嘴巴狂吃,還用舌頭和人接吻
Like Humans Do
人類,就是這個樣子

I'm breathin in
我吸進一口氣
I'm breathin out
又呼出一口氣
So slip inside this funky house
在這間古怪的房子裡摔了一跤
Dishes in the sink
碗盤堆在流理台
The TV's in repair
電視還沒修好
Don't look at the floor
不要去看地板
Don't go up the stairs
更不要上樓去

I'm achin
心在痛
I'm shakin
人在搖
I'm breakin
整個人開始分裂
Like Humans Do
人類,就是麼一回事

I'm breathin in
我吸進一口氣
I'm breathin out
又呼出一口氣
So slip Inside this funky house
在這間古怪的房子裡摔了一跤
Wiggle while you work
工作的時候裝小狗
Anybody can
大家都馬會
The rain is pourin in on a woman & a man
一場大雨狂瀉而下,淋溼了男人和女人

I'm achin
心在痛
I'm shakin
人在搖
I'm breakin
整個人開始碎掉
Like Humans Do
人類就是這個樣子
I'm breathin in
我吸進一口氣
I'm breathin out
又吐出一口氣
 

=歌詞轉載 奇摩知識=
這是我很愛的一首歌 
輕快 又笑看紅塵似的 
述說著人生...
也許 我也該 學著笑看一切


arrow
arrow
    全站熱搜

    soleil0719 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()